El divendres 19 de juny, els alumnes i les alumnes van gaudir dels diferents jocs i balls fets en la festa final de curs. A primera hora va haver-hi una sorpresa per a acomiadar-nos de l’alumnat de sisè perquè era el seu últim dia en aquesta escola. Des d’I3 fins a 5è es va fer un passadís per a homenatjar-los i abans va tocar el nostre genial grup de batucada per a amenitzar i començar la festa. Sisè de primària se’n va anar molt content i il·lusionat a la platja. Després dels jocs i balls al pati vam fer el desdejuni conjunt amb ni més ni menys que… Un munt de pizzes i begudes! Vam Acabar jugant al pati per torns i acomiadant-nos dels nostres companys/as fins al pròxim curs.
Va ser un dia meravellós.
Teniu les fotografies i vídeos al Moodle de l’escola.